Inna
عـکس های خوشگل و آهنگ های باحال

بیوگرافی Inna

النا الکساندرا آپوستولینو (به رومانیایی: Elena Alexandra Apostoleanu)


النا الکساندرا آپوستولینو (به رومانیایی: Elena Alexandra Apostoleanu)

زادهٔ ۱۶ اکتبر ۱۹۸۶ مانگالیا، رومانی
نام هنری اینا (به رومانیایی: Inna)

خوانندهٔ رومانیایی

در مراسم جوایز ام‌تی‌وی رومانی ۲۰۰۹ که در کرایووا برگزار شد، او با دریافت چهار جایزهٔ «بهترین دنس»، «بهترین تازه‌وارد»، «بهترین نمایش»، و «بهترین مرزشکن» موفق‌ترین خوانندهٔ مراسم شناخته شد.

الکساندرا ، با استفاده از نام خانوادگی Inna است ، خواننده 22 ساله از Neptun (دریای سیاه عاج -- رومانی) ، که در پاکستان که موسیقی او قویترین شور است!

توصیه شده توسط خانواده اش که استعداد خود را در سن کم به رسمیت شناخته شده ، Inna شروع به آواز خواندن بوده است و بند درس گرفتن به مدت 8 سال است ، اما مایل به گسترش دانش خود و تصمیم به اکتشاف جهان از شماره ها ، فارغ التحصیل از مدرسه اقتصادی بالا در Constanta و علوم سیاسی دانشگاه.

Inna نخستین تکآهنگ "گرم" توسط سه guys با استعداد از بازی و پیروزی (Radu Bolfea ، سباستین Barac ، مارسل Botezan -- تولید شده بر روی این نامها نگه ، شما به زودی آنها را به یاد داشته باشید!). در حال حاضر ، این آگاهی که مشترک به تنهایی دارای موفقیت های بزرگ ثبت شده ، اندازه گیری ارزش سیستم توسعه یافته توسط Nielsen رسانه ها تحقیقات نشان می دهد که "گرم" است ترین این محصول پخش موسیقی که ما صحبت می کنند ، با حمایت ایستگاه های رادیویی و همچنین تلویزیون های موسیقی می شود.

کلوب ها و رومانیایی های عمومی از عوامل مهم تبدیل شده که "گرم" را به آمار واقعی! حتی قبل از رادیوها به حال فرصت بازی این ترانه ، آن را در حال حاضر بیش از ده هزار نفر مشاهده در یوتیوب در عرض فقط چند هفته به حال جمع آوری شده. به تنهایی دارای دو ویدئو ، با دو اسکریپت ها متفاوت است. در حالی که یکی از اولین unfolds یک داستان ، یک ثانیه بیشتر از ویدیو کلیپ با مزه ، که در آن سعی در Inna مختلف می رسد بسیار مورد علاقه است.
Inna وحی جدیدی از موسیقی رومانیایی باشگاه است ، او را به عنوان آهنگ ها و نمودارهای موسیقی ، مدت کوتاهی بعد از انتشار آن smashed. بعد از پست "گرم" باقی ماند 2 هفته No.1 در شورای آتلانتیک شمالی ، "تب Inna" overran اروپا ، آمار در روسیه ، لهستان ، بلغارستان ، صربستان ، اسلواکی ، یونان ، بلژیک ، هلند ، و هنوز شمارش پخش می شود. مدت کوتاهی پس از آن ، دیگر هیچ ، اما مهم ترین تولید کننده مستقل در ایالات متحده امریکا نشان داد علاقه خود را در پروژه Inna است ، به همین دلیل از امضای deal.Thus رکورد بزرگ ، واضح است که Inna است ورود به "" جدید را در گالری تصاویر هنرمندان با موفقیت های بین المللی ، ترویج توسط Roton.
[تصویر: images?q=tbn:ANd9GcTx9v5QKGPDfYn6MTIn0Hg...oGTrP9yJQ=]


inna برای رسیدن به موفقیت هرچه بیشتر در سال 2008 آلبوم دوم خود را با نام عشق روانه بازار نمود.

آلبوم "عشق" تولید شده در لابراتوار "" موسیقی بازی و برنده ، خیلی سریع در موسیقی رومانیایی نمودار صعود و بین المللی ، تهدید و موقعیت اول و اثبات شده است که بیش از Inna رسید. موفقیت "عشق" به پایان رسید ویدیو ، عکاسی در حرکت آهسته ، که نشان دهنده نبوغ وی در موسیقی میباشد ، Inna و موسیقی آن را ساخت ارتباط بین دو عنصر


تماس با ما


تاریخ: شنبه 6 فروردين 1390برچسب:,
ارسال توسط amir
آخرین مطالب